.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلایل اختلافات اصولگریان در مجلس هفتم

امیدوار رضایی می گوید: در مجلس هفتم تعدادی از اصولگرایان بعد از چند ماه به این سمت رفتند که انتقادات جدی تری به دولت نهم داشته باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس درباره اختلافات مجلس با دولت و دلایل آن با اشاره به اینکه در مجالس گذشته هم اختلاف نظر بوده است، افزود: در مجلس سوم، چالش های عجیب وغریبی بین دولت و مجلس بود؛ مجلس چهارم همین گونه بود، در مجلس پنجم، مقداری تعادل وجود داشت و با اینکه دوم خردادی ها سرکار آمده بودند اما مجلس با دولت اصلاحات تعامل کرد.

به عقیده وی در مجلس ششم علی رغم اینکه دولت و مجلس، اصلاح طلب بودند ولی درعین حال چالش های زیادی وجود داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس هفتم در ادامه با اشاره به اینکه در مجلس هفتم، اصولگرایان حاکم بر مجلس بودند، اما به چند دلیل این اختلافات وجود داشت، در بیان این اختلاف ها، خاطر نشان کرد: واقعیتش این است که در مجلس هفتم زیر چتر بزرگ اصولگرایی، گروه های متععد اصولگرا با «ذهنیت خاص خودشان» وجود داشتند. همین موضوع عاملی بود تا یکپارچگی جدی بین همه اصولگرایان تحقق پیدا نکند. یک سری دوستان به جد دنبال این بودند که هر چه دولت می گوید، درست است. یک سری بعد از چند ماه به این سمت رفتند که انتقادات جدی تری به دولت نهم داشته باشند و گروهی در میان اصولگرایان، به عنوان مستقل پیدا شدند.

وی افزود: به این ترتیب، سه چهار گروه در میان اصولگرایان مجلس ظهور یافت. به طوری که این اختلافات به خود هیات رئیسه مجلس هفتم هم رسید و تظاهر به اختلاف بین هیات رئیسه و دولتمردان وجود داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.